3 tips voor het versterken van de lokale economie door je hardloopevenement

De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen deed vorig jaar onderzoek naar de economische impact van de Marikenloop. Deelnemers en organisatie zorgden ervoor dat er voor minimaal 135.000 euro aan bestedingen in Gelderland zijn geweest, die er zonder het evenement niet zouden zijn geweest. Daarmee is de Marikenloop (als ééndaags evenement) een belangrijke katalysator voor het toerisme en de horeca in Gelderland. Maar hoe klein je evenement ook is, met de volgende drie tips van sporteconoom Jelle Schoemaker van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen kan elk evenement zijn eigen lokale economie versterken. Bekijk hier het volledige artikel

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Maak je eigen website aan bij WordPress.com
Aan de slag
%d bloggers liken dit: